سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت arta

به همین دلیل لازم است که کفپوش لمینت 48 ساعت قبل از اجرا، در محل نصب قرار داده شود تا با محیط نصب همدما گردد. به این ترتیب لازم نیست پیش از خرید پارکت لمینت و یا خرید پارکت چوبی از فروشگاه ها و یا مراکز معتبر، نگران براق کردن و جلا دادن آن در سالهای آینده باشید. نکته جالب اینجاست که حتی جهت جلا دادن پارکت دیواری نیز می توان از روغن پارکت استفاده کرد. هر کدام از خانواده های ایرانی دارای سلیقه های خوب مختلفی هستند که با توجه به احترام گذاشتن به سلیقه تک تک دوستان در مورد لمینیت حتما عرض خواهیم کرد که این مدل کف پوش بسیار منزل را گرم خواهد کرد و میتواند با تمامی المان های موجود در منزل نیز خودش را مطابقت قرار دهد، در مورد ویژگی های لمینت عرض خواهیم کرد که در حدود 50 نوع رنگ و مدل وجود دارد که از تم های رنگ روشن شروع خواهد شد تا به تم گردویی تیره خواهید رسید.

کفپوش پارکت تمیز و درخشان نمای بسیار زیبایی به منزل شما می دهد. پارکت می تواند علاوه بر پوشاندن کف عایق بسیار مناسبی برای خانه باشد و همین طور زیبایی بسیاری را می تواند ایجاد کند. پارکت لمینت arta در واقع ترکیبی از چند لایه است که همین موضوع باعث شده است مقاومت بیشتری نسبت به پارکت معمولی داشته باشد ، لمینت ها از یک لایه محافظ ، مغذی چوبی ،لایه پرینت شده ولایه عایق تشکیل شده اند . استفاده از چوب های فشرده برای ساخت پارکت امروزه بسیار رواج پیدا کرده و علت آن ارزان تر بودن و مقاومت بسیار خوب آن می باشد. به دلیل محبوبیت زیاد این پردهها، این شرکتها همواره در حال رقابت بسیار شدید، برای جذب مشتریان علاقمند به این پردهها هستند. ضمنا برای مدتی نباید بر روی سطح کفپوش قدم بگذارید تا روغن به مرور خشک شده و جذب لایه بیرونی پارکت شود. پارکت همان صفحات چوبی هستند که در گذشته نیز بسیار کاربرد داشته است وتنها ورق های چوبی هستند که که به خوبی صیقل داده شده اند وبر روی زمین چسبانده می شوند وبر روی آن ها لاک مخصوصی زده می شود تا از خش خوردگی وهم چنین جذب آب توسط آن ها جلوگیری کند.

برای این کار براحتی با استفاده از وسایلی مانند کاردک بنایی، یک شوت یا فرچه رنگ آمیزی (و یا لوازم مشابه) براحتی و بسیار آرام روغن را در سطح پارکت چوبی پخش کرده تا در تمام نقاط آن تا حد امکان بصورت یکسان پخش شود. اما از آنجایی قیمت تعمیر پارکت در این روش بسیار بالا خواهد رفت. نحوه ی ثبت سفارش نصب و تعمیر پارکت در هوم سرویز چگونه است؟ در صورتی که در حال بازسازی خانه هستید و به دنبال یک نصاب پارکت حرفه ای با قیمت تعمیر پارکت منصفانه هستید ، به کمک اپلیکیشن هوم سرویز درخواست نصب و تعمیر پارکت خود را ثبت کنید ، در کمتر از یک ساعت همکاران ما با شما تماس میگیرند و در جهت اتخاذ بهترین تصمیمات به شما یاری می رسانند. البته پیش از آغاز کار باید توجه داشته باشید که کفپوش را تا حد امکان از هر گونه آلودگی و یا گرد و خاک با استفاده از وسایل و لوازمی مانند تی آغشته به آب ولرم و یا شوینده پارکت لمینت، به دقت تمیز کرده و آنرا آماده کنید. پس از کار کردن ردیف اول و برای چفت کردن ردیف بعدی باید تایلها را با زاویه 20 تا 30 درجه در کلیک نری ردیف اول جاگذاری نمایید.

پس سریعا مایع را از روی پارکت پاک کنید و سطح خیس را به مدت 5 دقیقه با سشوار خشک کنید. 4- از کشیدن اجسام نوک تیز روی لمینت ها خودداری کنید. بنابراین با استفاده از روغن و وسایل دیگر می توان براحتی سطح لایه بیرونی این کفپوش را هر چند سال یکبار جلا داده و همانند روز اول، براق و زیبا کرد. اما در صورتی که جهت جلا دادن سطح آن و در نهایت براق کردن آن اقدام کنید، می توانید در صورت سالم بودن تایل های کفپوش آنرا مانند روز اول، بصورت زیبا و چشم نواز درآورید. البته یکی از مزایای لمینت نسبت به پارکت های چوبی این است که استفاده از این روغن ها برای آنها اجباری نیست در صورتی که برای پارکت های چوبی، استفاده از آنها قویا توصیه می شود. این نکته یکی از برتری های روغن پارکت نسبت به لاک زدن و یا واکس سنتی این کفپوش ها می باشد.

 

منبع : شرکت دکورچوب